Kundvagnen laddas  

Vanliga frågor

Var är mitt paket?

När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress. I denna finns en spårningslänk som du kan klicka på för att spåra din order. Du kan även ladda ner appen Mina Paket och spåra ditt paket där efter att det skickats från oss. 

Ett paket kan bli någon dag försenat om något oförutsett sker, om du inte mottagit ditt paket på ca tre dagar kan du kontakta oss. 

 

Jag fick ett meddelande om att min order blivit levererad, men det finns inget paket?

Det händer ibland att leveransavisering skickas ut för snabbt från fraktbolaget. Har du inte mottagit ditt paket 1-2 dagar efter att du fått en avisering ber vi dig att kontakta vår kundservice för vidare hjälp med ditt ärende.

 

Min hemleverans kom inte som utlovat, när kommer paketet?

Har din hemleverans blivit försenad ska du blivit meddelad via sms av fraktbolaget i fråga. Så snart budfirman har ditt paket så kommer du få ett nytt sms med en ny leveransdag. Oftast sker den nya leveransen inom 1-2 vardagar.


Var är min faktura?

All vår betalning adminstreras av Klarna och deras fakturor skickas per mejl. Har du inte mottagit din faktura kan du gå in på Klarnas hemsida eller ladda ner deras app för att se din faktura där. Du kan läsa mer om Klarna här. 


Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?

Observera att produkten måste vara oanvänd och produktens förpackning obruten/oskadad för fullständig kreditering av din retur. För varor med plombering kan vi inte godkänna returen om plomberingen är bruten. Livsmedel och läkemedel (inkl. nikotinläkemedel) är fråntagna returrätten.

Läs mer och registrera din retur HÄR!

Om du ångrar en registrerad retur är det bara bortse från informationen som har skickats till dig.

 

Vad gör jag med gamla eller överblivna läkemedel?

Du kan lämna dina läkemedel på närmaste apotek eller skicka dem till oss för säker hantering och destruktion. 
För att skicka in gamla läkemedel till oss beställer du enkelt hem vår returpåse här.

 

Hur vet jag att ordern har gått igenom?

Så fort du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.


Hur stoppar jag min order om något blivit fel?

Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta vår kundservice. Gör detta så fort som möjligt efter genomfört köp. Har din beställning redan börjat plockas eller packas på lagret har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa den.

 

Hur får jag kvittot för mitt köp?

I leveransbekräftelsen som skickas från oss i samband med att paketet lämnar vårt lager finns en följesedel bifogad som PDF-fil. Denna kan du använda som ett kvitto tillsammans med ordernumret på fakturan/betalningsbekräftelsen från Klarna.


Kan jag beställa till utlandet?

Nej, tyvärr. Vi levererar endast till adresser inom Sverige.

 

 

Produkten läggs i din varukorg.
Produkten har lagts
till i din varukorg.
Till toppen av sidan