Kundvagnen laddas  

Vanliga frågor

Var är mitt paket?

När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress.
I denna finns en spårningslänk som du kan klicka på för att spåra din order. Det kan ibland ta ett par timmar innan spårningen uppdateras. Ett paket kan bli någon dag försenat om något oförutsett sker, om du inte mottagit ditt paket på ca tre dagar kan du kontakta oss. 

Kan jag ändra min beställning i efterhand? 

Vi strävar alltid efter att skicka din beställning så fort det går och har ett väldigt automatiserat lager. Därför kan vi nästan aldrig ändra något i din beställning efter att den är lagd, oftast har den redan satt igång att packas. 

Jag fick ett meddelande om att min order blivit levererad, men det finns inget paket?

Det händer ibland att leveransavisering skickas ut för snabbt från fraktbolaget. Har du inte mottagit ditt paket 1-2 dagar efter att du fått en avisering ber vi dig att kontakta vår kundservice via vårt formulär för vidare hjälp med ditt ärende.

Hur spårar jag min beställning?

I din orderbekräftelse kan du spåra din order tills den har lämnat oss från vårt lager och i ditt leveransbesked får du ett Försändelse-ID från fraktbolaget där du kan spåra din order efter att den har lämnat vårt lager.

Min hemleverans kom inte som utlovat, när kommer paketet?

Har din hemleverans blivit försenad ska du blivit meddelad via sms av fraktbolaget i fråga. Så snart fraktbolaget har ditt paket så kommer du få ett nytt sms med en ny leveransdag. Oftast sker den nya leveransen inom 1-2 vardagar.

Jag har en fråga om min betalning

Handlar du som privatperson så administreras all betalning av Klarna. Deras fakturor skickas per mejl till dig. Har du inte mottagit din faktura kan du gå in på Klarnas hemsida eller ladda ner deras app för att se din faktura där. På grund av banksekretessen kan inte vi se mer än du gällande din betalning, vi rekommenderar därför dig att kontakta Klarna vid specifika frågor här

För frågor gällande din betalning som företagskund så hanteras det av Billie. På grund av banksekretessen så ber vi er att vända er till Billie som ni når här.

Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?

Observera att produkten måste vara oanvänd och produktens förpackning obruten/oskadad för fullständig kreditering av din retur. För varor med plombering kan vi inte godkänna returen om plomberingen är bruten. Livsmedel och läkemedel (inkl. nikotinläkemedel) är fråntagna returrätten.Vi tar även ut en returavgift i samband med att du gör returen.
Läs mer och registrera din retur HÄR  
Om du ångrar en registrerad retur är det bara bortse från informationen som har skickats till dig.

Hur vet jag att ordern har gått igenom?

Så fort du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.

Hur får jag kvittot för mitt köp?

I leveransbekräftelsen som skickas från oss i samband med att paketet lämnar vårt lager finns en följesedel bifogad som PDF-fil. Denna kan du använda som ett kvitto tillsammans med ordernumret på fakturan/betalningsbekräftelsen från Klarna.

Produkten läggs i din varukorg.
Produkten har lagts
till i din varukorg.
Till toppen av sidan